Skip to the main content

Review article

INSTITUCIONALIZACIJA USLUŽNOSTI U SUVREMENIM ORGANIZACIJAMA

Najla Podrug ; Faculty of Economics and Business Zagreb, Croatia
Marija Šutalo


Full text: croatian pdf 286 Kb

page 527-542

downloads: 1.168

cite


Abstract

Uslužnost, koncept razvijen u okviru teorije uslužnosti, definira se kao predanost menadžera pri osiguranju opće dobrobiti na takav način da su dugoročni interesi organizacije prioritet u njegovu djelovanju, a ne njegovi vlastiti ciljevi i interesi, niti interesi i ciljevi drugih pojedinaca ili skupina. Cilj je rada definiranje seta principa i aktivnosti za implementaciju uslužnosti u suvremenim organizacijama na način da je osjećaj osobnog vlasništva i odgovornosti snažno prisutan kod svih pojedinaca unutar organizacije, a rezultira dugoročnim profitabilnim rastom. Identificirana su obilježja modela poduzeća iz perspektive teorije uslužnosti u odnosu na tradicionalan model poduzeća te je apostrofirana uloga menadžera uslužitelja u implementaciji principa uslužnosti.

Keywords

teorija uslužnosti; uslužnost menadžmenta; model uslužnosti; tradicionalni model; implementacija principa

Hrčak ID:

75570

URI

https://hrcak.srce.hr/75570

Publication date:

30.12.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 2.519 *