Review article
INSTITUCIONALIZACIJA USLUŽNOSTI U SUVREMENIM ORGANIZACIJAMA
Najla Podrug
; Faculty of Economics and Business Zagreb, Croatia
Marija Šutalo
Abstract
Uslužnost, koncept razvijen u okviru teorije uslužnosti, definira se kao predanost menadžera pri osiguranju opće dobrobiti na takav način da su dugoročni interesi organizacije prioritet u njegovu djelovanju, a ne njegovi vlastiti ciljevi i interesi, niti interesi i ciljevi drugih pojedinaca ili skupina. Cilj je rada definiranje seta principa i aktivnosti za implementaciju uslužnosti u suvremenim organizacijama na način da je osjećaj osobnog vlasništva i odgovornosti snažno prisutan kod svih pojedinaca unutar organizacije, a rezultira dugoročnim profitabilnim rastom. Identificirana su obilježja modela poduzeća iz perspektive teorije uslužnosti u odnosu na tradicionalan model poduzeća te je apostrofirana uloga menadžera uslužitelja u implementaciji principa uslužnosti.
Keywords
teorija uslužnosti; uslužnost menadžmenta; model uslužnosti; tradicionalni model; implementacija principa
Hrčak ID:
75570
URI
Publication date:
30.12.2011.
Visits: 2.519 *