Skip to the main content

Professional paper

POSLOVNI TURIZAM – MODERNI OBLIK TURIZMA ZA POBOLJŠANJE KONKURENTNOSTI HRVATSKOG TURIZMA

Daniela Gračan ; Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, Croatia
Andreja Rudančić Lugarić ; Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, Croatia


Full text: english pdf 353 Kb

page 579-590

downloads: 3.888

cite


Abstract

Poslovni turizam je moderni oblik turizma a obuhvaća putovanja koja u svojim glavnim oblicima uključuju poslovne sastanke, konferencije, kongrese, izložbe i insentiv putovanja. Hrvatska, u nastojanju da održi konkurentnost, može poboljšati svoj status na turističkom tržištu, čineći značajna ulaganja u poslovnu inteligenciju i intelektualni kapital te infrastrukturu poslovnog turizma. Iako se početna ulaganja mogu činiti visoka, Hrvatska ne može zanemariti činjenicu da veća platežna moć a time i potrošnja sudionika kongresa može doprinijeti bržem povratu ulaganja. Gledajući dugoročno, Hrvatska može povećati svoju konkurentnost na turističkom tržištu i razvijati se u smjeru destinacije poslovnog turizma visoke vrijednosti.

Keywords

moderni oblik turizma; poslovni turizam; turističko tržište; konkurentnost

Hrčak ID:

75573

URI

https://hrcak.srce.hr/75573

Publication date:

30.12.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 6.753 *