Skip to the main content

Original scientific paper

MARKETINŠKA VALORIZACUA SPLITA KAO DESTINACIJE KULTURNOG TURIZMA

Davorka Mikulić ; Faculty of Economics, University of Split, Croatia


Full text: croatian pdf 9.260 Kb

page 95-122

downloads: 1.321

cite

Full text: english pdf 9.260 Kb

page 95-122

downloads: 747

cite


Abstract

U radu se analizira strateški pristup upravljanju marketingom turističke destinacije, polazeći od modela funkcioniranja destinacije kao sustava te destinacije kao integralnog turistifčkog proizvoda. Koncentracija kulturnih resursa povećava vrijednost ukupnog turističkog proizvoda pa se mnoge destinacije okreću prema kulturi kao sredstvu diferenciranja od konkurencije. Vrijednost
kulturne djelatnosti u svrhu poticanja društvenog i gospodarskog razvoja prepoznata je u razvojnim strategijama mnogih destinacija. Poseban naglasak stavljen je na kulturu kao sredstvo povećanja
konkurentnosti urbanih područja odnosno diferenciranja od konkurencije kroz kreativne oblike kultumog turizma. Kultumi turizam jedan je od razvojnih prioriteta i grada Splita, a njegov dugoročan uspjeh ovisit će o razvoju partnerstva i suradnje kultumog Í turističkog sektora. Ograničenja koja danas koče razvoj kultumog turizma rezultat su sporog gospodarskog razvoja grada i nejasne vizije razvoja turizma. Na temelju rezultata provedenog primamog istraživanja, u radu se predlažu glavne strateške smjernice razvoja kultumog turizma u Splitu i akcije koje treba poduzeti u svrhu boljeg
povezivanja kulture i turizma sektora, razvoja i promocije proizvoda te dostupnosti informacija i plasmana kulturnih turističkih proizvoda.

Keywords

marketing turisticke destinacije; kultura; valorizacija; kultumi turizam; Split

Hrčak ID:

76236

URI

https://hrcak.srce.hr/76236

Publication date:

1.6.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 4.303 *