Skip to the main content

Conference paper

USPJEŠNOST OGLAŠAVANJA U HOTELSKOJ I TURISTIČKOJ INDUSTRIJI

Yatin N. Bhagwat ; Seidman College of Business, Grand Valley State University, USA
Marinus DeBruine ; Seidman College of Business, Grand Valley State University, USA


Full text: croatian pdf 1.269 Kb

page 200-218

downloads: 791

cite

Full text: english pdf 1.269 Kb

page 200-218

downloads: 561

cite


Abstract

Oglašavanje osigurava rast prodaje novih usluga i proizvoda. Hotelska se industrija snažno oslanja na oglašavanje putem putnih časopisa, priloga o putovanjima u tiskanim medijima, putem
televizije i intemeta. Hotelska industrija obuhvaća hotele, krstarenja, zabavne parkove i ljetovališta. Motivacija za ovu studiju proizlazi iz vjere da se menadžeri u četiri gore navedena segmenta industrije
mogu koristiti njenim rezultatima da bi utvrdili promotivnu strategiju koja se temelji na djelotvomosti. Ovaj se rad bavi istraživanjem dugoročnog odnosa između računovodstveno definiranih promjena prihoda i promjena troškova oglašavanja putem procjene stupnja utjecaja oglašavanja - mjere slične stupnju ukupnog utjecaja. Ova studija razmatra i mjeri dohodovnu elastičnost troškova oglašavanja (u daljnjem tekstu koristimo englesku skraćenicu DAL) koristeći log-lineami model. Cilj je izmjeriti sveukupni povrat u oglašavanje uz istovremeno povećanje novčane uštede i smanjenje tehnološke ekonomije razmjera u oglašivanju. Intenzitet oglašavanja varira od niskih 2,5% za kockamice i trkaće staze do 5% za krstarenja
i preko 10% za hotele. Rezultati pokazuju uspješnost oglašavanja kao alata za maksimiziranje zarade i vrijednost tvrtke u turizmu.

Keywords

stupanj utjecaja oglasavanja (DAL); hotelska industrija; turizam

Hrčak ID:

76294

URI

https://hrcak.srce.hr/76294

Publication date:

1.12.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 2.950 *