Skip to the main content

Review article

LITERATURA O IMIDŽU DESTINACUE OD 2001.- 2007.

Steven Pike ; School of Advertising, Marketing & Public Relations, Queensland University of Technology, Brisbane, Queensland, Australia


Full text: croatian pdf 1.217 Kb

page 107-125

downloads: 1.027

cite

Full text: english pdf 1.217 Kb

page 107-125

downloads: 549

cite


Abstract

Tema imidža destinacije postala je jednom od najpopularnijih u tudstičkoj literaturi. U ovom radu napravljen je pregled 120 članaka o imidžu destinacije objavljenih u razdoblju od 2001. do 2007. s ciljem da se istrazivačima u tom području osiguraju smjernice vezane za sadržaj, metode i cilj proučavanja prethodnih studija. Ovaj rad nastavlja se na prethodni rad autora iz 2002. u kojem su
obuhvaćena 142 članka o imidžu destinacije u razdoblju od 1973. do 2000. Zajedno ova dva rada obuhvaćaju preko 260 članaka iz prvih 35 godina objavljivanja radova o istraživanju imidža destinacije. Ključni zaključci koji proizlaze iz ovog rada: eksponencijalni rast radova povezanih s imidžom destinacije, kontinuirani nedostatak kvalitativnih metoda, nedostatak konkretnih primjera putovanja i opasnost od površnih odgovora.

Keywords

imidž destinacije; opis putovanja; površni odgovori

Hrčak ID:

76324

URI

https://hrcak.srce.hr/76324

Publication date:

1.12.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 3.302 *