Skip to the main content

Conference paper

Televizija u novomedijskom okruženju

Viktorija Car orcid id orcid.org/0000-0003-2799-8926 ; University of Zagreb, Faculty of Political Science


Full text: croatian pdf 172 Kb

page 91-103

downloads: 4.713

cite


Abstract

Prvo desetljeće 21. stoljeća donijelo je intenzivne promjene na području medija i komunikacija uopće. Novo multimedijsko okruženje srušilo je tradicionalne granice koje su postojale između telekomunikacija, audio-vizualne industrije i informatike. Iako je granica između tradicionalnih i novih medija još uvijek prilično jasno određena, tendencija je da se obriše, a dominantnu ulogu u tom procesu imat će ne samo promjena procesa proizvodnje medijskih sadržaja nego se unutar podjele na online i offline medije
razvijaju i novi oblici mogućnosti komuniciranja na tri razine: jedan na jedan, jedan mnogima te mnogi mnogima. U ovom razvojno-transformacijskom procesu specifi čnu ulogu imaju videosadržaji koji su donedavno bili rezervirani isključivo za film i televiziju te su uglavnom koristili jednosmjerni komunikacijski kanal, onaj koji ide od tvorca i ponuđača sadržaja prema gledateljima. Novi mediji omogućili su videosadržajima razvoj na sve tri komunikacijske razine te su time otvorili prostor novim videožanrovima i formatima. Predstavljajući rezultate istraživanja “Povjerenje u medije”, komparirajući ih s vlastitim istraživanjem televizijskih vijesti te Forresterovim istraživanjem mladih kao medijske publike, autorica u ovom radu pokušava dati odgovor na pitanje u kojem je smjeru moguć daljnji razvoj ili uopće opstanak televizije kao tradicionalnog medija.

Keywords

TELEVIZIJA; NOVI MEDIJI; ONLINE VIDEOSADRŽAJI; KONVERGENCIJA MEDIJA

Hrčak ID:

76704

URI

https://hrcak.srce.hr/76704

Publication date:

20.12.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 7.573 *