Skip to the main content

Original scientific paper

Odnosi s javnostima i korporacijska odgovornost u Hrvatskoj

Majda Tafra-Vlahović ; University of Dubrovnik, Croatia


Full text: croatian pdf 180 Kb

page 107-126

downloads: 1.634

cite


Abstract

Provedeno je empirijsko kvalitativno istraživanje s ciljem utvrđivanja kvalitete održivog poslovanja i odnosa s javnostima u Republici Hrvatskoj početkom dvijetisućetih kada su bili razvidni prvi znakovi primjene principa održivog poslovanja i to u jakoj sprezi s funkcijom odnosa s javnostima. Postavljena je hipoteza glasila da se korporacijska društvena odgovornost u Hrvatskoj u tom razdoblju tek oblikuje kao parcijalna strategija pojedinih privrednih subjekata. Općenito govoreći, ona je nedovoljno razvijena, osobito na planu razumijevanja vlasti te predstavlja nedovoljno inspirativan okoliš za pojedine privredne subjekte.
Istraživanje preglednih studija unutar konteksta određenog teorijama korporacijske društvene odgovornosti i teorija odnosa s javnostima rezultiralo je listom od deset međusobno djelujućih i neraskidivo povezanih varijabla za ispitivanje odnosa s javnostima i korporacijske odgovornosti koje su ispitane u istraživanju kojim je hipoteza potvrđena.

Keywords

društveno odgovorno poslovanje; korporacijska društvena odgovornost; dionici; odnosi s javnostima

Hrčak ID:

77901

URI

https://hrcak.srce.hr/77901

Publication date:

28.12.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 3.949 *