Professional paper
BANKARSKO KOMUNICIRANJE S JAVNOSTIMA
Jadranka Kunac
; Raiffeisen Bank, Zagreb, Croatia
Abstract
Nova je ekonomija donijela, nakon tisuću godina diseminacije, sustav javnog komuniciranja koji počiva na dijalogu kao obostranom aktivnom procesiranju informacija. Brzi, globalni razvoj tehnologije nije mogao zaobići banke koje su vrlo brzo shvatile prednosti informatizacije. Samim time i novi modeli komuniciranja postali su neminovnost. Uz razvoj novih komunikacijskih alata, ključni moment je distribucija proizvoda i usluga prema klijentima što predstavlja točku na kojoj pada ili opstaje proizvod ili usluga. Kompetentnost zaposlenika , prodajne vještine ali i sve male, sitne verbalne, neverbalne i vizualne spretnosti i osobnosti zaposlenih uz informatičku i marketinšku logistiku, bitne su odrednice prodajnog procesa. Razina komunikacije s klijentom kreće se u širokom opsegu, od vrlo ograničene do složenog savjetovanja. Kvalitetan odnos zaposlenika i klijenta temelj je na kojem klijent stvara mišljenje o banci i odlučuje hoće li ostati klijentom te banke ili ne. Klijenti su najveća vrijednost banke , a njihovo zadovoljstvo promatra se kao cilj, sredstvo i mjera uspješnosti kako interne, tako i eksterne komunikacije u banci.
Keywords
Hrčak ID:
79539
URI
Publication date:
7.3.2012.
Visits: 5.057 *