Skip to the main content

Original scientific paper

Kantova teorija odgoja u etičkoj perspektivi

Zeljko Senkovic orcid id orcid.org/0000-0001-6831-6130 ; Odsjek za filozofiju, filozofski fakultet sveučilišta josipa jurja strossmayera u Osijeku, Lorenza jägera 9, HR-31000 Osijek


Full text: croatian pdf 2.103 Kb

page 135-144

downloads: 3.469

cite


Abstract

Kantovu teoriju odgoja treba promišljati iz cjeline njegovih teorijskih uvida. U ovom članku usmjerili smo se na sagledavanje triju Kantovih maksima, zatim na njegovu koncepciju uma i na ideju o radikalnom zlu, koja bi uvelike mogla dovesti u pitanje smislenost nastojanja oko odgoja. Uz to, detaljno smo razradili i Kantov spis Uber Padagogik (O pedagogiji^, te nastojali obrazložiti da se tek odgojem može omogućiti realizacija svih načina pojavljivanja praktičkoga uma. Područje odgoja kod Kanta je raspodijeljeno u ove kategorije: discipliniranje, kultiviranje, postajanje mudrim i moraliziranje.

Keywords

Kant; odgoj; maksima; moral; disciplina

Hrčak ID:

79796

URI

https://hrcak.srce.hr/79796

Publication date:

9.4.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 4.881 *