Skip to the main content

Preliminary communication

DJEČJE REKLAME NA TELEVIZIJI I NJIHOVA POTROŠAČKA SOCIJALIZACIJA: STAVOVI RODITELJA

Ariana Nefat
Mauro Dujmović


Full text: english pdf 1.336 Kb

page 176-190

downloads: 2.280

cite


Abstract

Jedno od najkontroverznijih pitanja u marketingu je marketing usmjeren prema djeci. Polazeći od analize procesa uključivanja djece u potrošnju, dječje sposobnosti da razumiju i kritički odgovore na reklamu, stavova roditelja prema reklamama za djecu i mogućih smjerova i rješenja problema reklama za djecu, rad empirijski istražuje stavove roditelja prema televizijskim reklamama. Rezultati istraživanja uključuju roditelje djece stare 10-12 godina i ukazuju na to da roditelji uglavnom nemaju pozitivan stav prema reklamama za djecu te iskazuju blagi interes za zabranu televizijskih reklama.

Keywords

reklame za djecu; TV reklame; potrošačka socijalizacija; stavovi roditelja

Hrčak ID:

80020

URI

https://hrcak.srce.hr/80020

Publication date:

1.4.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 5.719 *