Skip to the main content

Professional paper

NEKE DIMENZIJE INFORMACIJA ZA USMJERAVANJE DJELATNOSTI VELEPRODAJE U TRGOVINSKOJ ORGANIZACIJI

Zvonka Šarman ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia


Full text: croatian pdf 10.379 Kb

page 177-195

downloads: 511

cite


Abstract

Članak prikazuje proces rada veleprodajne djelatnosti trgovinske organizacije sa stajališta informacija. Na osnovi teoretski opredijeljene robne skupine kao marketing podsistema i kao temeljne organizacijske jedinice komercijalnog sektora te obrazlaganja nužnosti da se robni proces robne grupe izvodi što više automatizirano pokazan je proces rada robne skupine Prehrana po osnovnim fazama, s ulazno-izlaznim informacijama, na primjeru jedne konkretne veleprodajne organizacije. U zaključku je data ocjena tog procesa s naznakom nekih aktualnih problema i značajnih prijedloga za poboljšanje postojeće organiziranosti.

Keywords

Hrčak ID:

80370

URI

https://hrcak.srce.hr/80370

Publication date:

11.12.1987.

Visits: 823 *