Skip to the main content

Other

Stručni i specijalni rad knjižničarke s pokretno ograničenom i dugotrajno bolesnom djecom i omladinom Zavoda za osposobljavanje omladine s invaliditetom Kamnik

Mateja Perko


Full text: croatian pdf 76 Kb

page 119-132

downloads: 950

cite


Abstract

Rasprava obrađuje specifičnu ulogu koju knjiga može imati za čitatelja. U školskim knjižnicama knjižničari traže nove načine rada s mladima, kako bi među njima širili naviku čitanja. Jedan od načina je čitanje i razgovor o knjigama koje govore o problemima mladih. Ovaj način rada s mladim čitateljima možemo nazvati biblioterapija. Cilj ovakvog rada je, pored širenja kulture čitanja, sprečavanje i rješavanje problema mladih. Riječ biblioterapija ima svoj izvor u kliničkoj praksi, te zato može upotreba ovoga izraza u školskoj praksi biti upitna. Stoga se preporuča da razgovor o knjizi bude dio širega projekta u suradnji sa školskom savjetodavnom službom koja među svoje zadaće uključuje preventivu i pomoć. U slučaju uključivanja većeg broja školske mladeži u ovaj projekt, potrebno je i sudjelovanje profesora književnosti.

Keywords

školska knjižnica; školska mladež; čitanje knjiga; biblioterapija; razgovor o knjizi

Hrčak ID:

80991

URI

https://hrcak.srce.hr/80991

Publication date:

8.10.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 1.952 *