Professional paper
Elementi gimnastike za mozak u radu s djecom
Sanja Mandić
; Sucidar Primary School, Split
Ines Bijelić
; Sucidar Primary School, Split
Abstract
Svjedoci smo da je u školama sve više djece s kombiniranim teškoćama u učenju i razvoju. Poteškoće se očituju u lošijoj fi noj i gruboj motorici, držanju tijela, slabijoj koncentraciji, a česti su i poremećaji pažnje, pamćenja, hiperaktivnosti, disleksije i disgrafi je. Unatoč velikoj angažiranosti svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa, željeni rezultati većinom izostaju. U ovom radu predstavljena je metoda ,,gimnastika za mozak“ (eng. Brain Gym) kojom se aktivira mozak za učenje pomoću integrirajućih pokreta. Naglasak je posebice na primjeni njezinih elemenata pri radu s djecom s poteškoćama u učenju. Njezina primjena i pozitivni rezultati poznati su u mnogim državama svijeta, a u Hrvatskoj se primjenjuje u nekoliko škola i vrtića te predstavlja način pomoći djeci s teškoćama u učenju. Određivanje ciljanih elemenata i vježbi gimnastike za mozak za svakog pojedinog učenika temelji se na određivanju dominantnog profi la učenika. U radu je predstavljen postupak određivanja dominantnog profi la učenika drugog razreda osnovne škole, primjena elemenata gimnastike za mozak; uključenost učenika, učiteljice, roditelja i stručne suradnice-defektologinje-logopedice te rezultati primjene te metode, posebice pri radu s djecom s teškoćama u učenju.
Keywords
metoda gimnastike za mozak; djeca s poteškoćama u učenju; dominantne hemisfere mozga; dominantni profi učenika
Hrčak ID:
81030
URI
Publication date:
10.4.2012.
Visits: 2.724 *