Skip to the main content

Preliminary communication

VOLE LI DJECA U NIŽIM RAZREDIMA RAD S TEKSTOM U NASTAVI ENGLESKOGA JEZIKA?

Alenka Mikulec ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Ivana Carević ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb


Full text: croatian pdf 747 Kb

page 225-233

downloads: 2.876

cite

Full text: english pdf 762 Kb

page 341-351

downloads: 574

cite


Abstract

U ranom učenju engleskoga kao stranoga jezika naglasak je uglavnom na dvjema jezičnim vještinama – slušanju i govorenju. Međutim, već u udžbenicima za treći razred veća se pozornost posvećuje i preostalim dvjema jezičnim vještinama – čitanju i pisanju, koje se razvijaju kroz raznolike tipove zadataka vezanih uz tekst. Pretpostavka je da nisu svi tipovi zadataka jednako zanimljivi svim učenicima. Kako bi se provjerilo koje tipove zadataka preferiraju učenici, pomoću upitnika ispitani su učenici trećeg i četvrtog razreda jedne osnovne škole u Petrinji i jedne osnovne škole u Zagrebu. Također su uspoređeni rezultati s obzirom na spol i dob učenika.

Keywords

jezične vještine; motivacija na razini zadatka; rad s tekstom; rano učenje engleskog jezika

Hrčak ID:

81789

URI

https://hrcak.srce.hr/81789

Publication date:

7.12.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 4.809 *