Skip to the main content

Professional paper

INTERPERSONALNA KOMUNIKACIJA U PROGRAMIMA RANOG DJETINJSTVA USMJERENIMA NA DIJETE

Ganimete Kulinxha ; Faculty of Education, University of Prishtina


Full text: croatian pdf 909 Kb

page 240-251

downloads: 3.557

cite

Full text: english pdf 884 Kb

page 358-371

downloads: 790

cite


Abstract

Svaka osoba ima kontinuiranu potrebu da komunicira s drugima. Interpersonalna komunikacija ovisi o raznim životnim iskustvima koja utječu na razvojnu razinu interpersonalne komunikacije. Takvo iskustvo je moćno, a posebno dominira u ranom djetinstvu preko planiranog i strukturiranog procesa odgoja i obrazovanja. Strukturirana nastava i učenje momentalno pružaju određeni opseg iskustava, ovisno o filozofiji obrazovanja i metodologiji koja se upotrebljava kao osnova za rad. Program usmjeren na dijete donosi iskustva u obrazovanju koja se razlikuju od tradicionalnih programa. Cilj ovog istraživanja zato je bio učinak programa usmjerenog na djete u usporedbi s tradicionalnim obrazovnim programima usmjerenima na razvoj interpersonalne komunikacije između odgojitelja i djece, kao i između same djece u predškolskim ustanovama. Kad su rezultati sustavnog promatranja obrađeni, pokazali su da program usmjeren na djete razvija, obogaćuje i povećava kvalitetu interpersonalne komunikacije između djece i između djece i odgojitelja.

Keywords

interpersonalna komunikacija; program usmjeren na dijete; rano djetinstvo

Hrčak ID:

81791

URI

https://hrcak.srce.hr/81791

Publication date:

7.12.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 6.625 *