Review article
Metodičke sastavnice početne nastave hrvatskoga jezika
Branimir Mendeš
; University of Split, Faculty of Philosophy, Croatia
Abstract
U radu se donosi pregled metodičkih sastavnica početne nastave hrvatskoga jezika. Početna nastava hrvatskoga jezika, odnosno početna nastava čitanja i pisanja temeljno je nastavno područje kurikuluma hrvatskoga jezika u primarnom obrazovanju, a ujedno i temelj za svladavanje ostalih nastavnih premeta. U početnoj nastavi čitanja i pisanja mogu se identifi cirati sljedeće metodičke sastavnice: odnos i raspored početnog čitanja i pisanja, primjena posebnih metoda, izbor i raspored tiskanih i pisanih slova te postupci obradbe slova. Sve metodičke sastavnice međusobno su čvrsto povezane te se u
nastavnoj praksi isprepleću i nadopunjuju.
Keywords
početna nastava čitanja i pisanja; metodičke sastavnice; odnos i raspored početnog čitanja i pisanja; posebne metode početne nastave čitanja i pisanja; izbor i raspored tiskanih i pisanih slova u početnoj nastavi čitanja i pisanja; postupci obradbe slova
Hrčak ID:
82586
URI
Publication date:
31.3.2009.
Visits: 3.654 *