Skip to the main content

Review article

Metodičke sastavnice početne nastave hrvatskoga jezika

Branimir Mendeš ; University of Split, Faculty of Philosophy, Croatia


Full text: croatian pdf 221 Kb

page 5-16

downloads: 2.074

cite


Abstract

U radu se donosi pregled metodičkih sastavnica početne nastave hrvatskoga jezika. Početna nastava hrvatskoga jezika, odnosno početna nastava čitanja i pisanja temeljno je nastavno područje kurikuluma hrvatskoga jezika u primarnom obrazovanju, a ujedno i temelj za svladavanje ostalih nastavnih premeta. U početnoj nastavi čitanja i pisanja mogu se identifi cirati sljedeće metodičke sastavnice: odnos i raspored početnog čitanja i pisanja, primjena posebnih metoda, izbor i raspored tiskanih i pisanih slova te postupci obradbe slova. Sve metodičke sastavnice međusobno su čvrsto povezane te se u
nastavnoj praksi isprepleću i nadopunjuju.

Keywords

početna nastava čitanja i pisanja; metodičke sastavnice; odnos i raspored početnog čitanja i pisanja; posebne metode početne nastave čitanja i pisanja; izbor i raspored tiskanih i pisanih slova u početnoj nastavi čitanja i pisanja; postupci obradbe slova

Hrčak ID:

82586

URI

https://hrcak.srce.hr/82586

Publication date:

31.3.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 3.714 *