Review article
Tehničko-tehnologijsko područje u obveznom školstvu Republike Hrvatske i Švedske
Stjepan Kovačević
; Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti Sveučilišta u Splitu
Abstract
U ovom su radu komparativnim prikazom istaknute odgojno-obrazovne intencije tehničko-tehnologijskog područja u obveznom školstvu Hrvatske i Švedske. Iz analize kurikuluma i nastavnih planova i programa razvidno je kako obje zemlje teže ostvarenju (gotovo) istovjetnih ciljeva iz ovog područja. Međutim, za realizaciju predmeta tehničkotehnologijskog područja u Švedskoj je predviđen znatno veći broj nastavnih sati nego u Hrvatskoj. Ta činjenica navodi na razmišljanje i stavlja nas pred pitanje može li satnica koja se u nas prakticira biti dovoljna za ostvarivanje postavljenih odgojno-obrazovnih ciljeva i razvoj temeljnih kompetencija u spomenutom području, to prije što iz prakse dolaze jasne poruke da je satnica nedostatna.
Keywords
obvezno školovanje; tehničko-tehnologijsko obrazovno područje; kurikulum; nastavni plan i program
Hrčak ID:
82626
URI
Publication date:
30.12.2008.
Visits: 1.607 *