Skip to the main content

Review article

Tehničko-tehnologijsko područje u obveznom školstvu Republike Hrvatske i Švedske

Stjepan Kovačević ; Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti Sveučilišta u Splitu


Full text: croatian pdf 238 Kb

page 339-352

downloads: 644

cite


Abstract

U ovom su radu komparativnim prikazom istaknute odgojno-obrazovne intencije tehničko-tehnologijskog područja u obveznom školstvu Hrvatske i Švedske. Iz analize kurikuluma i nastavnih planova i programa razvidno je kako obje zemlje teže ostvarenju (gotovo) istovjetnih ciljeva iz ovog područja. Međutim, za realizaciju predmeta tehničkotehnologijskog područja u Švedskoj je predviđen znatno veći broj nastavnih sati nego u Hrvatskoj. Ta činjenica navodi na razmišljanje i stavlja nas pred pitanje može li satnica koja se u nas prakticira biti dovoljna za ostvarivanje postavljenih odgojno-obrazovnih ciljeva i razvoj temeljnih kompetencija u spomenutom području, to prije što iz prakse dolaze jasne poruke da je satnica nedostatna.

Keywords

obvezno školovanje; tehničko-tehnologijsko obrazovno područje; kurikulum; nastavni plan i program

Hrčak ID:

82626

URI

https://hrcak.srce.hr/82626

Publication date:

30.12.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 1.607 *