Skip to the main content

Review article

MORE CONTAINERS THROUGH INVESTMENTS AND NEW TRANSPORT SERVICES – CASE STUDY OF THE PORT OF KOPER

Igor Trupac ; Faculty of Maritime Studies and Transportation


Full text: croatian pdf 705 Kb

page 181-189

downloads: 430

cite

Full text: english pdf 705 Kb

page 181-189

downloads: 456

cite


Abstract

Rast kontejnerskoga prometa u luci Kopar kao i početak nastajanja novoga kontejnerskog terminala je uvjetovalo rekonstrukciju i širenje sadašnjeg terminala.Širenje je u skladu s predviđenim porastom prometa kao i iskorištavanjem sadašnjih i budućih kapaciteta.
Godina 2009. je bila teška godina za poslovanje, posebno s obzirom na nestabilno međunarodno gospodarsko stanje. Kontejnerski terminal je pretovario 344,086 TEUs što je 3% manje u usporedbi s 2008. (358,654 TEUs). U prvih devet mjeseci 2010. godine je bilo pretovareno 16% roba više nego u istom razdoblju 2009. godine. Posebno je porastao kontejnerski transport u tonama (45%) kao i broj kontejnera (40%). U tom razdoblju je pretovareno 366,000 TEUs (novi rekord).
U članku su predstavljeni i analizirani nabavni lanci kontejneriziranoga tereta, promjene koje su uvjetovale kontejnerski bum, sadašnje stanje i strategije kako povećati pretovar kontejnera u budućnosti, sadašnja i buduća ulaganja.

Keywords

luka Kopar; kontejnerski terminal; strategije; novi servisi; investicije

Hrčak ID:

83506

URI

https://hrcak.srce.hr/83506

Publication date:

27.6.2012.

Article data in other languages: croatian

Visits: 1.634 *