Oeconomica Jadertina, Vol. 2 No. 1, 2012.
Review article
Prikaz modela implementacije LMS – Moodle (Learning Management System) sustava u visokom obrazovanju pomoraca
Andrija Nenadić
orcid.org/0000-0002-4110-1014
; Pomorski fakultet u Splitu
Aleksandra Krajnović
orcid.org/0000-0003-0553-2690
; Odjel za ekonomiju Sveučilišta u Zadru
Dražen Jašić
; Pomorski odjel Sveučilišta u Zadru
Abstract
U ovom radu autori obrazlažu i dokazuju učinke sustava upravljanja učenjem LMS - Moodle (Learning Management System) u visokom obrazovanju pomoraca i ekonomista i prikazuju mogući model implementacije ovog sustava u obrazovni proces. Opisani se učinci prikazuju u kontekstu nužnosti za održavanjem kontinuiteta obrazovnog procesa, koje je kod obrazovanja pomoraca specifično zbog pokretljivosti i geografske distance primatelja znanja – studenta - u odnosu na visoko učilište kao ustanovu koja „proizvodi“znanje. Stoga autori ocjenjuju da navedeni model u značajnoj mjeri povećava učinkovitost obrazovnog procesa u visokom obrazovanju pomorskog smjera. Generalno, autori zaključuju da razvoj i primjena novih normativnih okvira, odnosno zakonodavnih normi, ali i primjena Bolonjskog procesa u visokom obrazovanju, nije moguća bez promjena u samoj srži obrazovnog procesa, posebice kroz primjenu najnovije informacijsko-komunikacijske tehnologije kao nužnog preduvjeta (ne samo) za implementaciju LMS modela.
Keywords
LMS – Moodle sustav; e-učenje; primjena informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovnom procesu; visoko obrazovanje pomoraca; učinkovitost obrazovnog procesa u visokom obrazovanju; Bolonjski proces
Hrčak ID:
83579
URI
Publication date:
30.6.2012.
Visits: 3.970 *