Preliminary communication
Stavovi studentske populacije o utjecaju promocijskog spleta na kupnju vina
Jelena Kristić
Full text: croatian pdf 111 Kb
page 98-104
downloads: 1.105
cite
APA 6th Edition
Kristić, J. (2012). Stavovi studentske populacije o utjecaju promocijskog spleta na kupnju vina. Ekonomski vjesnik, XXV (1), 98-104. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/84750
MLA 8th Edition
Kristić, Jelena. "Stavovi studentske populacije o utjecaju promocijskog spleta na kupnju vina." Ekonomski vjesnik, vol. XXV, no. 1, 2012, pp. 98-104. https://hrcak.srce.hr/84750. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Kristić, Jelena. "Stavovi studentske populacije o utjecaju promocijskog spleta na kupnju vina." Ekonomski vjesnik XXV, no. 1 (2012): 98-104. https://hrcak.srce.hr/84750
Harvard
Kristić, J. (2012). 'Stavovi studentske populacije o utjecaju promocijskog spleta na kupnju vina', Ekonomski vjesnik, XXV(1), pp. 98-104. Available at: https://hrcak.srce.hr/84750 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Kristić J. Stavovi studentske populacije o utjecaju promocijskog spleta na kupnju vina. Ekonomski vjesnik [Internet]. 2012 [cited 2024 December 22];XXV(1):98-104. Available from: https://hrcak.srce.hr/84750
IEEE
J. Kristić, "Stavovi studentske populacije o utjecaju promocijskog spleta na kupnju vina", Ekonomski vjesnik, vol.XXV, no. 1, pp. 98-104, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/84750. [Accessed: 22 December 2024]
Abstract
Keywords
Hrčak ID:
84750
URI
https://hrcak.srce.hr/84750
Publication date:
2.7.2012.
Article data in other languages:
english
Visits: 2.040
*