Skip to the main content

Original scientific paper

ISTRAŽIVANJE UTJECAJA ZADOVOLJSTVA POSJETITELJA NA VJERNOST ODREĐENOJ DESTINACIJI

Evangelos Christou ; School of Economics & Business, Thessaloniki, Greece


Full text: croatian pdf 4.768 Kb

page 7-26

downloads: 940

cite

Full text: english pdf 4.768 Kb

page 7-26

downloads: 512

cite


Abstract

Prethodne studije o zadovoljstvu posjetitelja prepoznale su jasan odnos između zadovoljstva posjetitelja i vjernosti nekoj destinaciji. No ovakav zaključak je također doveden u pitanje jer većina studija o marketingu turističkih destiancija ispituje uglavnom kognitivni element zadovoljstva posjetitelja. Ova studija čini korak dalje od prethodnih jer i dalje uključuje kognitivni element, ali isto tako istražuje i afektivni element. Ispituje se utjecaj emocija na zadovoljstvo posjetitelja, nakon čega se uspoređuje prognostičku sposobnost kognitivnih elemenata i emocija. Važan zaključak studije je da je kognitivni element zadovoljstva posjetitelja, zajedno s emocijama (pozitivnim i negativnim) u pozitivnom odnosu s vjernošću turističkom odredištu. Daljnja analiza ukazuje na to da je u turizmu emocionalni element pouzdaniji pokazatelj vjernosti posjetitelja od kognitivnog elementa.

Keywords

zadovoljstvo posjetitelja; vjernost odredištu; emocionalno zadovoljstvo; marketing odredišta

Hrčak ID:

86553

URI

https://hrcak.srce.hr/86553

Publication date:

1.6.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 2.915 *