Skip to the main content

Preliminary communication

DRŽAVNI BREND I FEEL SLOVENIA: PRVI ODAZIV NA LOKALNOM NIVOU

MAJA KONECNIK RUZZIER
NUSA PETEK


Full text: english pdf 488 Kb

page 465-484

downloads: 2.100

cite


Abstract

Rad analizira koncept brendiranja države. Središte pažnje je na utjecajnim dionicima
koji bi trebali sudjelovati u razvoju i implementaciji branda. Točnije rečeno, naglašava se
iznimno važna uloga lokalnog stanovništva. Rad se usredotočuje na brendiranje države u
Sloveniji i istražuje prvi odgovor stanovnika na novi brend I feel Slovenia koji je implementiran
2007. Istraživanje je provedeno godinu i pol nakon uvođenja novog branda. Rezultati ukazuju
na to da brend ima velike potencijale za uspjeh jer je općenito dobro prepoznat i percipiran od
strane najveće unutarnje interesne skupine – lokalnog stanovništva.

Keywords

brend; država; lokalno stanovništvo; Slovenija; I feel Slovenia

Hrčak ID:

86647

URI

https://hrcak.srce.hr/86647

Publication date:

15.6.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 3.261 *