Drvna industrija, Vol. 63 No. 3, 2012.
Original scientific paper
Medijska promocija drvnog sektora u nekim zemljama jugoistočne Europe
Denis Jelačić
orcid.org/0000-0002-3853-3481
; Faculty of Forestry, Zagreb University, Croatia
Leon Oblak
; Biotechnical Faculty, Ljubljana University, Slovenia
Slavica Petrović
; Faculty of Forestry, Belgrade University, Serbia
Maja Moro
; Faculty of Forestry, Zagreb University, Croatia
Andreja Pirc Barčić
; Faculty of Forestry, Zagreb University, Croatia
Vanja Ćošić
; Ministry of Agriculture, Zagreb, Croatia
Živka Meloska
; Faculty of Design and Technologies of Frniture and Interior, University of St. Ciril and Metodi, Skopje, Macedonia
Abstract
Prerada drva i proizvodnja namještaja pripada važnijim industrijskim granama u zemljama jugoistočne Europe. Njezin udio u bruto nacionalnom dohotku svrstava tu industrijsku granu među one koje bi trebale naći svoje mjesto u nacionalnim strateškim planovima. Međutim, medijsko praćenje prerade drva i proizvodnje namještaja u Hrvatskoj, kao i u drugim zemljama jugoistočne Europe, daleko zaostaje za promocijom nekih drugih industrijskih i ekonomskih grana i sektora. Ovaj će članak prikazati trenutačnu situaciju u promotivnim aktivnostima drvnog sektora u medijima nekih zemalja jugoistočne Europe i istaknuti postojeće razlike među pojedinim zemljama. Usto će dati neke ideje kako popraviti postojeću situaciju u drvnom sektoru u odnosu prema drugim, promotivno visoko pozicioniranim industrijskim granama u pojedinim zemljama jugoistočne Europe.
Keywords
drvni sektor; mediji; medijska pokrivenost; insertacije; investicije u promociju
Hrčak ID:
86983
URI
Publication date:
27.9.2012.
Visits: 1.902 *