Skip to the main content

Original scientific paper

Medijska promocija drvnog sektora u nekim zemljama jugoistočne Europe

Denis Jelačić orcid id orcid.org/0000-0002-3853-3481 ; Faculty of Forestry, Zagreb University, Croatia
Leon Oblak ; Biotechnical Faculty, Ljubljana University, Slovenia
Slavica Petrović ; Faculty of Forestry, Belgrade University, Serbia
Maja Moro ; Faculty of Forestry, Zagreb University, Croatia
Andreja Pirc Barčić ; Faculty of Forestry, Zagreb University, Croatia
Vanja Ćošić ; Ministry of Agriculture, Zagreb, Croatia
Živka Meloska ; Faculty of Design and Technologies of Frniture and Interior, University of St. Ciril and Metodi, Skopje, Macedonia


Full text: english pdf 312 Kb

page 195-203

downloads: 924

cite


Abstract

Prerada drva i proizvodnja namještaja pripada važnijim industrijskim granama u zemljama jugoistočne Europe. Njezin udio u bruto nacionalnom dohotku svrstava tu industrijsku granu među one koje bi trebale naći svoje mjesto u nacionalnim strateškim planovima. Međutim, medijsko praćenje prerade drva i proizvodnje namještaja u Hrvatskoj, kao i u drugim zemljama jugoistočne Europe, daleko zaostaje za promocijom nekih drugih industrijskih i ekonomskih grana i sektora. Ovaj će članak prikazati trenutačnu situaciju u promotivnim aktivnostima drvnog sektora u medijima nekih zemalja jugoistočne Europe i istaknuti postojeće razlike među pojedinim zemljama. Usto će dati neke ideje kako popraviti postojeću situaciju u drvnom sektoru u odnosu prema drugim, promotivno visoko pozicioniranim industrijskim granama u pojedinim zemljama jugoistočne Europe.

Keywords

drvni sektor; mediji; medijska pokrivenost; insertacije; investicije u promociju

Hrčak ID:

86983

URI

https://hrcak.srce.hr/86983

Publication date:

27.9.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 1.902 *