Skip to the main content

Preliminary communication

ULOGA DIGITALNIH KOMPETENCIJA U ELEKTRONSKOJ NASTAVI

Matjaž Duh ; Faculty of Education, University of Maribor, Maribor, Slovenia
Tomaž Bratina ; Faculty of Education, University of Maribor, Maribor, Slovenia
Marjan Krašna ; Faculty of Arts, University of Maribor, Maribor, Slovenia


Full text: english pdf 341 Kb

page 131-137

downloads: 909

cite


Abstract

Teorijski doprinos za korištenje suvremene informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) u obrazovnim procesima treba kritički ocijeniti. Multimedijski materijali za učenje i njihovo korištenje u različitim fazama odgojno-obrazovnog procesa u kontekstu njihovih tehničkih, obrazovnih, komunikacijskih i estetskih kvaliteta provjerili smo iz različitih perspektiva. Postoje mnoge prednosti u korištenju multimedijskih obrazovnih materijala u obrazovanju, ali tu su i nedostaci. Pretjerivanje u korištenju elektroničkog učenja može dovesti do mogućih neželjenih situacija u studentskom razvoju i odgojnih ciljeva nije moguće postići. Budući da se interaktivni multimedijski materijali široko koriste u obrazovanju moraju ta biti znanja dodana u studijske programe budućih učitelja. Samo kompetentni nastavnici mogu koristiti puni potencijal multimedijskih obrazovnih materijala. Kako se multimedijskih materijala koristi za učenje u svim fazama obrazovanja testirali smo na većoj populaciji učitelja razredne nastave. Rezultati su vrlo korisne za daljnje obrazovanje nastavnika. Utvrdili smo, da pretjeranom primjenom IKT obrazovni proces može izgubiti neke opće ljudske kvalitete.

Keywords

materijali za e-učenje; e-vještine; e-kompetencije

Hrčak ID:

87764

URI

https://hrcak.srce.hr/87764

Publication date:

27.9.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 2.250 *