Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.32728/mo.07.3.2012.11

TEMATSKE RUTE U ZAVIČAJNOJ NASTAVI – ISTARSKI KNJIŽEVNI ITINERARI

Nataša Urošević ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Interdisciplinarni studij Kultura i turizam
Jelena Urošević-Hušak ; Privatna gimnazija „Juraj Dobrila“, Pula


Full text: croatian pdf 149 Kb

page 125-139

downloads: 2.219

cite


Abstract

U radu su istražene inovativne mogućnosti primjene tematskih ruta u zavičajnoj nastavi i predstavljen projekt istarskih književnih itinerara, a temeljno teorijsko-metodološko polazište je koncept zavičajne nastave istarskog pedagoga Tone Peruška. Istraživanjem se ukazuje da se zavičajna nastava, istraživanjem, upoznavanjem, očuvanjem i afirmacijom lokalnih, regionalnih i nacionalnih vrijednosti i osobitosti, kroz koncept multikulturalnog i interkulturalnog obrazovanja, adekvatno uklapa u odgoj i obrazovanje za Europsku uniju. Na temelju konkretnih iskustava iz nastavne prakse predstavljeni su mogući modeli promišljanja i osmišljavanja tematskih ruta u zavičajnoj nastavi. Autorice zaključuju da ovakvi alternativni oblici terenske nastave potiču kreativnost učenika i studenata, olakšavaju usvajanje ključnih spoznaja kroz timski rad i interaktivnu projektnu nastavu, potičući sve sudionike na inovativno promišljanje prošlosti, sadašnjosti i budućnosti svog zavičaja.

Keywords

zavičajna nastava; tematske rute; književni itinerar; Istra

Hrčak ID:

87851

URI

https://hrcak.srce.hr/87851

Publication date:

12.9.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 3.687 *