Skip to the main content

Professional paper

PRIMJENA STRATEGIJSKOG MARKETINGA U TURBULENTNOM OKRUŽENJU

BRANKA MEHULIĆ ; KARLOVAC UNIVERSITY OF APPLED SCIENCES


Full text: croatian pdf 81 Kb

page 177-186

downloads: 865

cite


Abstract

Današnji poslovni svijet suočen je s naglim i dramatičnim promjenama u političkom, ekonomskom, tehnološkom, društvenom pa i prirodnom okruženju. Kompleksnost i turbulentne promjene okruženja izvor su nesigurnosti i neizvjesnosti poslovnih subjekata u identifikaciji prilika i prijetnji okruženja i adaptaciji promjenama. Nesigurnost i neizvjesnost potencira dileme u izboru efikasne poslovne
koncepcije organizacije, pa tako i koncepcije strategijskog marketinga. Ipak, primjeri uspješnih hrvatskih tvrtki iz ne tako davne ekstremno turbulentne prošlosti, koji su primjenjujući koncepciju strategijskog marketinga uspješno prebrodile
krizu i razvijale se u ekstremnim uvjetima, potvrđuju neophodnost primjene strateškog pristupa marketingu. Cilj ovog rada je ukazati na neophodnost primjene koncepcije strategijskog marketinga u odgovoru organizacija na iskušenja turbulentnog okruženja te ponuditi moguće strateške marketinške opcije za buduće izazove.

Keywords

strategijski marketing; promjene u turbulentnom okruženju

Hrčak ID:

87853

URI

https://hrcak.srce.hr/87853

Publication date:

20.8.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 1.947 *