Skip to the main content

Preliminary communication

O socijalnoj nejednakosti u razvoju turizma i turističkom marketingu u postkolonijalnoj Šri Lanki

Boštjan Kravanja ; University of Ljubljana, Faculty of Arts, Department of Ethnology and Cultural Anthropology, Ljubljana, Slovenia


Full text: english pdf 317 Kb

page 107-129

downloads: 1.598

cite


Abstract

Članak se prvenstveno bavi pitanjem kako povijesni odnosi između Šri Lanke i Zapada utječu na suvremeni razvoj turizma i turistički marketing u toj zemlji. Glavna rasprava u članku se odnosi na pitanje kako orijentalni i kolonijalni oblici diskursa, koji su se proširili i na ulogu sadašnjega razvoja turizma i na vrijednosna polazišta turističkog marketinga, stvaraju i produbljuju socijalnu nejednakost i to ne samo između Šri Lanke i "Zapada", nego i između države Šri Lanke i njenih građana. Članak analizira moć takvih diskurzivnih relikvija zapadnog kolonijalizma, a koji su ukorijenjeni u predodžbe o razvoju i marketingu u turizmu u masovnom obliku, te nudi neke načine njihova nadilaženja.

Keywords

Šri Lanka; razvoj; turistički marketing; kolonijalni diskurs; socijalna nejednakost

Hrčak ID:

93968

URI

https://hrcak.srce.hr/93968

Publication date:

20.12.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 2.458 *