Preliminary communication
O socijalnoj nejednakosti u razvoju turizma i turističkom marketingu u postkolonijalnoj Šri Lanki
Boštjan Kravanja
; University of Ljubljana, Faculty of Arts, Department of Ethnology and Cultural Anthropology, Ljubljana, Slovenia
Abstract
Članak se prvenstveno bavi pitanjem kako povijesni odnosi između Šri Lanke i Zapada utječu na suvremeni razvoj turizma i turistički marketing u toj zemlji. Glavna rasprava u članku se odnosi na pitanje kako orijentalni i kolonijalni oblici diskursa, koji su se proširili i na ulogu sadašnjega razvoja turizma i na vrijednosna polazišta turističkog marketinga, stvaraju i produbljuju socijalnu nejednakost i to ne samo između Šri Lanke i "Zapada", nego i između države Šri Lanke i njenih građana. Članak analizira moć takvih diskurzivnih relikvija zapadnog kolonijalizma, a koji su ukorijenjeni u predodžbe o razvoju i marketingu u turizmu u masovnom obliku, te nudi neke načine njihova nadilaženja.
Keywords
Šri Lanka; razvoj; turistički marketing; kolonijalni diskurs; socijalna nejednakost
Hrčak ID:
93968
URI
Publication date:
20.12.2012.
Visits: 2.984 *