Skip to the main content

Original scientific paper

Matematička pismenost studenata prve godine učiteljskog studija

Sandra Kadum-Bošnjak ; University of Juraj Dobrila, Pula, Department of teaching education
Dimitrije Milaković ; Faculty of primary education, University of Juraj Dobrila, Pula


Full text: croatian pdf 1.519 Kb

page 525-549

downloads: 155

cite


Abstract

U radu se izlažu rezultati istraživanja čiji je cilj bio ispitati matematičku pismenost studenata prve godine Učiteljskog studija i ukazati na ulogu matematičkog znanstvenog jezika u nastavi matematike. Uzorak je činilo 205 studenata prve godine Učiteljskog studija. Rezultati istraživanja pokazuju da je matematička pismenost sudionika istraživanja nezadovoljavajuća. Matematička pismenost uvjetovana je poznavanjem matematičke terminologije i simbolike koja je inače vrlo razvijena i bez koje je matematika mnogima „teška“. Prema rezultatima istraživanja sudionici matematičku terminologiju i simboliku ne poznaju u zadovoljavajućoj mjeri.

Keywords

matematička pismenost; studenti; Učiteljski studij; primarno obrazovanje

Hrčak ID:

94786

URI

https://hrcak.srce.hr/94786

Publication date:

26.12.2012.

Article data in other languages: english italian

Visits: 1.166 *