Skip to the main content

Original scientific paper

STANDARDIZACIJA MARKETINGA: BITI ILI NE BITI

Rozana Šuštar


Full text: english pdf 122 Kb

page 106-124

downloads: 22.550

cite


Abstract

U članku su opisane mogućnosti standardizacije marketinškog programa slovenskih tvrtki koja omogućuje intenzivniji proces internacionalizacije. Studija otkriva da faktori okruženja, kao što su politička i ekonomska stabilnost, značajno utječu na mogućnosti standardizacije. Pretpostavka je da standardizacija osigurava poboljšanje prodajnih margi-na. Strateški elementi standardizacije marketing mixa, koji se sastoji od proizvoda, cijene, promocije i distribucije, značajan su faktor smanjenja troškova i povećanja zarade trvrtki. Strateška kontrola distribucije i promocije ograničujući je faktor standardizacije za slovenske tvrtke. Sposobnost standardizacije proizvoda i tržišta pojavljuje se kao odvojeni faktor standardizacije.

Keywords

standardizacija; marketing; marketing mix; proizvod; cijena; komunikacije; distribucija; internacionalizacija; faktorska analiza

Hrčak ID:

9216

URI

https://hrcak.srce.hr/9216

Publication date:

28.2.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 24.291 *