Original scientific paper
Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij
Lidija Štefić
; Katedra za strane jezike Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu Petrinjska 34, Zagreb, Hrvatska
Full text: english pdf 26.521 Kb
page 305-322
downloads: 535
cite
APA 6th Edition
Štefić, L. (1998). Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij. Acta stomatologica Croatica, 32 (2), 305-322. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/97869
MLA 8th Edition
Štefić, Lidija. "Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij." Acta stomatologica Croatica, vol. 32, no. 2, 1998, pp. 305-322. https://hrcak.srce.hr/97869. Accessed 18 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Štefić, Lidija. "Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij." Acta stomatologica Croatica 32, no. 2 (1998): 305-322. https://hrcak.srce.hr/97869
Harvard
Štefić, L. (1998). 'Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij', Acta stomatologica Croatica, 32(2), pp. 305-322. Available at: https://hrcak.srce.hr/97869 (Accessed 18 December 2024)
Vancouver
Štefić L. Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij. Acta stomatologica Croatica [Internet]. 1998 [cited 2024 December 18];32(2):305-322. Available from: https://hrcak.srce.hr/97869
IEEE
L. Štefić, "Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij", Acta stomatologica Croatica, vol.32, no. 2, pp. 305-322, 1998. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/97869. [Accessed: 18 December 2024]
Full text: croatian pdf 26.521 Kb
page 305-322
downloads: 482
cite
APA 6th Edition
Štefić, L. (1998). Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij. Acta stomatologica Croatica, 32 (2), 305-322. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/97869
MLA 8th Edition
Štefić, Lidija. "Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij." Acta stomatologica Croatica, vol. 32, no. 2, 1998, pp. 305-322. https://hrcak.srce.hr/97869. Accessed 18 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Štefić, Lidija. "Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij." Acta stomatologica Croatica 32, no. 2 (1998): 305-322. https://hrcak.srce.hr/97869
Harvard
Štefić, L. (1998). 'Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij', Acta stomatologica Croatica, 32(2), pp. 305-322. Available at: https://hrcak.srce.hr/97869 (Accessed 18 December 2024)
Vancouver
Štefić L. Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij. Acta stomatologica Croatica [Internet]. 1998 [cited 2024 December 18];32(2):305-322. Available from: https://hrcak.srce.hr/97869
IEEE
L. Štefić, "Razlozi zbog kojih studenti Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu odabiru engleski jezik kao nastavni kolegij", Acta stomatologica Croatica, vol.32, no. 2, pp. 305-322, 1998. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/97869. [Accessed: 18 December 2024]
Abstract
U ovome radu nastojali smo ispitati razloge studenata Stomatološkog
fakulteta Sveučilišta u Zagrebu za odabir engleskog jezika kao nastavnog kolegija. Rezultati ispitivanja provedenog na 134 ispitanika prve i druge godine studija pokazali su da kod studenata Stomatološkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu postoje sljedeći razlozi za učenje engleskog jezika: “općeobrazovna orijentacija” (koja studentima omogućuje samopotvrdu i stjecanje društvenog ugleda),
“stručna orijentacija” (koja im omogućuje da, prateći stručnu literaturu, dobivaju nove spoznaje iz stomatologije i medicine), “komunikativna orijentacija” (koja im omogućuje sporazumijevati se s govornicima drugih jezičnih područja), “informativna orijentacija ” (koja im omogućuje dobivati najrazličitije informacije),“kulturološka orijentcija” (koja im omogućuje potpunije razumijevati kulturna djela). Studentice jednako važnim drže i “integrativnu orijentaciju”(koja im omogućuje integrirati se u neku od zemalja engleskoga govornog područja).Rezultati pokazuju da su studenti samostalno odabrali engleski je zik kao kolegij na Stomatološkom fakultetu, a na njihovu odluku nisu utjecali vanjski razlozi, kao što su popraviti prosjek ocjena ili zadovoljiti zelje roditelja.Isto tako možemo zaključiti da se stajališta studenata Stomatološkog fakulteta ne razlikuju bitno od stajališta studenata Veterinarskog fa kulteta.
Keywords
studenti stomatologije; engleski jezik; izborni kolegij
Hrčak ID:
97869
URI
https://hrcak.srce.hr/97869
Publication date:
15.6.1998.
Article data in other languages:
english
Visits: 2.014
*