Skip to the main content

Review article

Aspekti upravljanja kvalitetom prema "Quality without Tears" Philipa B. Crosbyja

Nikola Matković orcid id orcid.org/0000-0003-1544-4926 ; Varaždin, Hrvatska


Full text: croatian pdf 663 Kb

page 47-55

downloads: 1.664

cite


Abstract

Kvaliteta je pojam definiran na brojne načine. Zajednička odrednica svim definicijama je udovoljenje zahtjevima kupaca i što efikasnije postizanje traženih upotrebnih svojstava proizvoda ili usluge. Crosby je istaknuo prilagođavanje zahtjevima kao cilj svake težnje kvaliteti. Upravljanje kvalitetom je također raznoliko definirano. Upravljanje je višedimenzionalan proces obuhvata niza sustava u organizaciji čiji je cilj postizanje besprijekornih i kompetitivnih procesa proizvodnje i usluga. U ovom radu ističe se onaj aspekt ostvarivanja kvalitete koji je vezan za kulturu unutar organizacije, a glavna obilježja su mu čvrsta predanost i poštivanje standarda „nula grešaka“ za sve izlazne procese.

Keywords

kvaliteta; nula grešaka; predanost; prilagođavanje; zahtjevi

Hrčak ID:

101177

URI

https://hrcak.srce.hr/101177

Publication date:

15.3.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 2.586 *