Skip to the main content

Original scientific paper

Učinci sudjelovanja vrhovnog menadžmenta u integriranoj marketinškoj komunikaciji

Nina Hočevar ; PANTEA
Vesna Žabkar orcid id orcid.org/0000-0002-9331-9090 ; Faculty of Economics, University of Ljubljana
Damijan Mumel orcid id orcid.org/0000-0003-4389-2267 ; Faculty of Economics & Business Maribor


Full text: english pdf 537 Kb

page 159-171

downloads: 1.266

cite


Abstract

U literaturi nema mnogo empirijskih dokaza o tome kako sudjelovanje vrhovnog menadžmenta u marketinškoj komunikaciji utječe na stupanj integrirane marketinške komunikacije - IMC. Istovremeno, neki autori smatraju kako bi taj odnos trebalo više istražiti. U ovom radu predstavljamo jedan od mogućih pristupa istraživanju toga odnosa. Rezultati našega istraživanja pokazuju kako se veće sudjelovanje vrhovnog menadžmenta u marketinškoj komunikaciji može povezati s višem stupnjem IMC-a. Istraživanje odnosa menadžmenta i IMC-a u samome je začetku. Savjetujemo da se ovo istraživanje koristi kao podloga za buduća istraživanja o odnosu sudjelovanja vrhovnog menadžmenta u marketinškoj komunikaciji i stupnja IMC-a.

Keywords

integrirana marketinška komunikacija; IMC; menadžment; stupanj IMC-a; marketinška komunikacija

Hrčak ID:

21354

URI

https://hrcak.srce.hr/21354

Publication date:

28.12.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 2.479 *