Linguistics, Vol. 14 No. 1, 2013.
Original scientific paper
Frazeofil ili frazeofob - postoji li uopće izbor? Kvalitativno empirijsko istraživanje
Brigita Kacjan
; Sveučilište u Mariboru
Abstract
Prilog se pomoću kvalitativnog empirijskog pristupa bavi širokom temom frazeologije koja je zanimljiva kako sa lingvističkog tako i sa didaktičkog i frazeodidaktičkog stajališta. Nakon kratkog objašnjenja vrlo neujednačenih teoretskih pristupa pojmu frazema slijedi frazeodidaktička diskusija o istom pojmu. Nadalje, široko područje frazeologije sužava se usmjeravanjem na sljedeće specifično otvoreno pitanje: kako nastavnici, točnije nastavnici njemačkog kao stranog jezika, definiraju frazeme? Slijedi analiza prikupljenih odgovora na ovo pitanje (radi se o pojedinačnim primjerima koji ne predstavljaju reprezenta-tivan uzorak) te se iz njih izvode pojedinačne tendencije za frazeološka te frazeološko-didaktička istraživanja i praksu.
Keywords
frazem; njemački kao strani jezik; frazeodidaktika
Hrčak ID:
103358
URI
Publication date:
24.5.2013.
Visits: 2.348 *