Skip to the main content

Preliminary communication

SPECIFIČNOSTI POUČAVANJA OSOBA TREĆE ŽIVOTNE DOBI: PODSJETNIK ZA NASTAVNIKE

Jasna Čurin ; Pučko otvoreno učilište Zagreb


Full text: croatian pdf 92 Kb

page 73-79

downloads: 4.227

cite


Abstract

U obrazovnom procesu svaka životna dob polaznika ima svoje specifičnosti koje treba poznavati i uvažavati kako bi taj proces bio što uspješniji i za polaznika i za nastavnika. Treća životna dob po mnogočemu je posebna u odnosu na mlađe generacije. Razlike nalazimo u fizičkim mogućnostima, senzornim sposobnostima, intelektualnoj snazi, području interesa i motivacije, socioekonomskom statusu i položaju u društvu a nadasve u području psiholoških osobina ličnosti. U ovom radu autorica se bavi specifičnostima koje su se kroz osamnaestogodišnje iskustvo u radu s polaznicima Sveučilišta za treću životnu dob često potvrđivale. Neke su otežavale, a neke olakšale obrazovni rad. Pošto će se zbog rastućeg trenda starijeg stanovništva koje bilježi i Europa i Hrvatska, u budućnosti sve veći broj obrazovnih stručnjaka susretati s radom u području, ne samo andragogije (obrazovanja odraslih), nego i gerontogogije (obrazovanja starijih osoba) autorica je željela prenijeti iskustva kako bi im olakšala taj izazovan i častan posao.

Keywords

Treća životna dob; specifičnost osobina; obrazovni proces; andragogija; gerontogogija; psihologija; cjeloživotno učenje

Hrčak ID:

103685

URI

https://hrcak.srce.hr/103685

Publication date:

11.6.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 6.738 *