Skip to the main content

Professional paper

Upotreba mobilnih tehnologija u nastavi

Zoran Kojčić ; High School Dalj, Croatia


Full text: croatian pdf 307 Kb

page 101-109

downloads: 2.229

cite


Abstract

Od početka pojavljivanja novih tehnologija i njihove dostupnosti učenicima, nastavnici su ih shvatili isključivo kao neprijatelje. Posebice su mobiteli postali prijetnja izvođenju nastave, zato što ih učenici na nastavi najčešće koriste kao alat koji ometa koncentraciju kako nastavnika tako i ostalih učenika. Međutim, u posljednjih nekoliko godina, nastavna je praksa na Zapadu počela propitivati svrhu korištenja mobilnih uređaja i ustanovila da oni mogu biti pozitivni alati za učenje. Danas smo svjedoci sve većeg broja aplikacija koje se proizvode ciljano za nastavni proces, a koje pomažu učenicima da gradivo prihvate na njima interesantan i prikladan način, služeći kao sredstvo koje pomaže nastavnicima da brže, lakše, zanimljivije prenesu potrebne zadatke i potrebna znanja. Ovaj će rad prikazati kako se korištenje mobitela u nastavi može organizirati u praksi, propitat će svrhu tehnologije i način na koji se nastavnici trebaju pripremiti za izvođenje nastave u dvadeset prvom stoljeću na primjerima iz nastave filozofije, etike i književnosti.

Keywords

mobilni uređaj; koncept; nastava; praksa; učenje

Hrčak ID:

103691

URI

https://hrcak.srce.hr/103691

Publication date:

10.4.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 4.612 *