Meeting abstract
ULOGA ANDRAGOGA U OBRAZOVANJU ZA RECEPTIVNI TURIZAM
Romana Franjić
; Veleučilište VERN
Željko Trezner
orcid.org/0000-0001-5647-3155
; Udruga hrvatskih putničkih agencija
Abstract
Svrha rada je naglasiti i objasniti ulogu andragoga kao motivatora, interpretatora i mentora u osmišljavanju turističke ponude u Hrvatskoj, odnosno koji su to oblici i načini edukacije za receptivni turizam u koje se treba uključiti andragog.
U izradi formalnih i neformalnih programa u obrazovanju odraslih za turizam novog doba trebaju se slijediti odrednice Svjetske turističke organizacije (WTO, 2001) koja smatra da je za praksu održivog razvoja turizma bitno ispuniti kriterij da se poštuje lokalna kultura i tradicija te da strani posjetitelji trebaju naučiti lokalni način ponašanja, jezik i kulturu, ali da i lokalno stanovništvo može učiti o različitim očekivanjima stranih gostiju.
Budući da turističko gospodarstvo nije zatvorena teorija, treba obrazovati visokokvalitetni ljudski kapital – djelatnike u turizmu koji imaju sposobnost lakog povezivanja s drugim ljudima, prilagodljivost, učinkovitost i kreativnost kako bi svojom energijom inspirirali druge. Andragog stavlja naglasak na motivaciju i samomotivaciju, što donosi pozitivne rezultate i jamči energiju bitnu za postizanje ciljeva. Etika obrazovanja u turizmu dolazi do punog izražaja u turizmu i pomaže u razvoju vlastitog identiteta.
Keywords
Turistička ponuda; održivi razvoj turizma; samomotivacija; motivacija
Hrčak ID:
104258
URI
Publication date:
12.12.2011.
Visits: 1.040 *