Professional paper
Organizacijsko komuniciranje u turizmu
Živana Sunara
; Visoka škola za sportski menadžment "Aspira", Split, Hrvatska
Sandra Jeličić
; Visoka Škola za sportski menadžment "Aspira", Split, Hrvatska
Abstract
Organizacija se danas većinom definira kao sustav. Svaka organizacija ima svoju kulturu. Na komunikaciju možemo gledati kao na sredstvo povezivanja ljudi u organizaciji u ostvarenju zajedničke svrhe. Aktivnost unutar skupine nije moguća bez komunikacije jer se ne mogu provesti koordinacija i promjena. Svrha komunikacije u organizaciji je provesti promjenu – usmjeriti akcije u cilju dobrobiti poduzeća. Kako bi ispunilo svoju svrhu, komuniciranje mora biti djelotvorno što znači da pošiljatelj i primatelj razumiju sadržaj komunikacijskog procesa na isti način.
Organizacijsko komuniciranje na razini turističke djelatnosti podrazumijeva organizacijski glas i imidž koji organizacija projicira o sebi na inozemnu i domaću populaciju (turiste) te na sve svoje ostale interesne grupe: partnere, klijente, dobavljače, preprodavače, ulagače, medije, zaposlenike i potencijalne zaposlenike. Organizacijsko komuniciranje u tom smislu pridonosi organizaciji pri postizanju organizacijskih ciljeva i nudi joj jedinstvenu priliku da se predstavi kao produktivni član nekog društva.
Keywords
organizacija; komuniciranje; turiatička destinacija; imidž; identitet; ugled; oglašavanje; krizno komuniciranje
Hrčak ID:
104893
URI
Publication date:
18.3.2010.
Visits: 1.871 *