Skip to the main content

Review article

INTERKULTURALNE KOMPETENCIJE VOJNIH NASTAVNIKA1

Andrija Kozina orcid id orcid.org/0000-0002-3023-2887 ; Hrvatsko vojno učilište “Petar Zrinski”


Full text: croatian pdf 329 Kb

page 37-47

downloads: 1.107

cite


Abstract

Transformacijom Hrvatskog vojnog učilišta u visokoobrazovnu i
znanstveno- istraživačku vojnu ustanovu javlja se potreba za neprekidnim profesionalnim razvojem vojnih nastavnika. Vojni poziv ima određene implikacije u duhovnom, moralnom, kulturnom, društvenom i gospodarskom razvoju društva, samim time i vojni nastavnik ima jednu od presudnih uloga u odgoju i obrazovanju budućih dočasnika i časnika. Da bi mogao ispuniti sve izazove koji su pred njega postavljeni, vojni nastavnik mora posjedovati osim ključnih kompetencija i interkulturalne kompetencije ne samo časnika
nego i vojnog nastavnika. Na razvoj interkulturalnih kompetencija časnika po našem mišljenju najviše utječe školovanje u vojnim školama, sudjelovanje u mirovnim misijama i sam rad u multinacionalnim NATO-ovim zapovjedništvima.
Jedan je od glavnih ciljeva i zadaća povezanih s budućnosti vojnih
škola osmišljavanje načina unapređenja i stručnog osposobljavanja i usavršavanja nastavnika u vojnom odgoju i obrazovanju.

Keywords

Kompetencije časnika; kompetencije nastavnika; interkulturalne kompetencije; vojni nastavnik

Hrčak ID:

104943

URI

https://hrcak.srce.hr/104943

Publication date:

20.6.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 2.399 *