Skip to the main content

Review article

PRIMJENA KONCEPTA INTERNOG MARKETINGA U HRVATSKOM FINANCIJSKOM SEKTORU

Erik Ružić
Dragan Benazić
Sanja Dolenec


Full text: english pdf 211 Kb

page 241-255

downloads: 1.423

cite


Abstract

Iako se koncept internoga marketinga pojavio 1970-ih godina u uslužnom marketingu, u poslovnom okruženju dugo nije bio široko prihvaćen. Jedan od razloga leži u činjenici da koncept internog marketinga kao i njegove komponente nisu bili precizno definirani. Svrha ovog rada je istražiti prihvaćenost koncepta internog marketinga u hrvatskom financijskom sektoru i odrediti njegove komponente. Provedeno istraživanje ističe da je prihvaćenost internog marketinga u hrvatskom financijskom sektoru osrednja. To potvrđuje nedovoljnu primjenu internog marketinga u praksi. Rezultati provedenog istraživanja ukazuju da se interni marketing percipira putem tri dimenzije odnosno razvoj i komunikacija sa zaposlenicima, nagrađivanje i trening te organizacijska vizija. Ovi rezultati ističu elemente koje menadžeri moraju posebice uvažavati prilikom oblikovanja internih marketing programa, ukoliko žele uspješno ostvariti nterno-marketinške ciljeve. Nadalje, ovo istraživanje pridonosi znanosti ističući i definirajući komponente internog marketinga koje se manjim dijelom razlikuju od komponenti navedenih u prijašnjim istraživanjima.

Keywords

interni marketing; komponente internog marketinga; zaposlenici; financijski sektor

Hrčak ID:

105302

URI

https://hrcak.srce.hr/105302

Publication date:

5.7.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 2.989 *