Skip to the main content

Professional paper

ULOGA I PONAŠANJE ZAPOSLENIKA U KRIZNOM MENADŽMENTU

Ruža Brčić
Ivan Malbašić
Sana Đukes


Full text: croatian pdf 251 Kb

page 279-296

downloads: 6.007

cite


Abstract

U radu se raspravlja o djelotvornoj komunikaciji na relaciji krizni menadžment – zaposlenici kao ključu za stvaranje odnosa povjerenja između navedenih strana, s obzirom na to da je poslovna kriza njihov zajednički problem. Naglašava se proaktivno ponašanje zaposlenika koje se odražava u afirmativnom podržavanju menadžmenta, kao i utjecaj transakcijskog, transformacijskog i transcendentalnog vodstva kriznog menadžera na proaktivnost zaposlenika. Poseban naglasak stavlja se na problematiku stjecanja povjerenja zaposlenika u krizni menadžment, u čemu znatnu (pa i presudnu) ulogu može odigrati djelotvorna interna komunikacija. Stoga se u radu daju i konkretne preporuke za razvoj komunikacijskih vještina kriznih menadžera. Isto tako, ističe se važnost ofenzivne strategije kriznog komuniciranja usmjerene prema zaposlenicima kao primarnim interesnim skupinama u stakeholderskom pristupu.

Keywords

poslovna kriza; krizni menadžment; stilovi vodstva kriznih menadžera; organizacijska komunikacija; povjerenje zaposlenika

Hrčak ID:

105611

URI

https://hrcak.srce.hr/105611

Publication date:

5.7.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 9.978 *