Economic Review, Vol. 56 No. 7-8, 2005.
Preliminary communication
ULAGANJE SREDSTAVA ŽIVOTNOG OSIGURANJA -BITNA SASTAVNICA MARKETING MIKSAOSIGURAVAJUĆEG DRUŠTVA
Mira Pešić
Abstract
Marketing miks strategija suvremeno je oruđe u vođenju poslovne politike gospodarskoga društva u tržišnim uvjetima. To je posebno bitno za tvrtke iz djelatnosti tržišta pune konkurencije. Stoga je nezaobilazna u vođenju poslova životnog osiguranja. U teoriji i praksi marketing miks strategija uključuje proizvod, cijenu, promociju i kanale distribucije. Autorica tvrdi i zaključuje da je u poslu životnog osiguranja posebno toj strategiji dodati i jednako bitnu sastavnicu: ulaganje privremeno slobodnih fi nancijskih sredstava, to jest ulaganje matematičke pričuve životnog osiguranja. Svoju tvrdnju i zaključak izvodi na osnovi teorijske rasprave, a potvrđuje razmatranjem poslovanja jedne osiguravajuće tvrtke.
Keywords
djelatnost osiguranja; životno osiguranje; marketing miks strategija; matematička pričuva; ulaganja matematičke pričuve
Hrčak ID:
10294
URI
Publication date:
25.8.2005.
Visits: 14.119 *