Skip to the main content

Original scientific paper

RAZVIJENI MARKETINŠKI SUSTAV HRANE U EKONOMIJAMA U OPORAVKU: POUKE IZVEDENE IZ HRVATSKOG “STAROG ALI USPJEŠNOG” PODUZEĆA GAVRILOVIĆ

Clifford J. Shultz II
Biljana Crnjak-Karanović
Sanda Renko


Full text: english pdf 260 Kb

page 996-1012

downloads: 1.810

cite


Abstract

Marketinški sustav hrane koji dobro funkcionira snažno doprinosi društveno ekonomskom razvoju i globalnoj povezanosti u razdobljima oporavka i /ili tranzicije. Gavrilović, stabilno i povijesno uspješno poduzeće pripada grupi “starih ali uspješnih” poduzeća, poslovni je slučaj uspješnog opstanka i prilagodbe i bez premca je model za ostala poduzeća industrije hrane koja moraju predvladati geografske, društvene, političke i ekonomske izazove. Ovaj se članak bavi istraživanjem marketinškog sustava hrane i njegovog razvoja te omogućava pregled stupnja razvijenosti marketinškog sustava hrane u Hrvatskoj, posebice na primjeru poduzeća Gavrilović uspješnog poslovnog slučaja iz gospodarske prakse Hrvatske.

Keywords

marketinški sustav hrane; ekonomija u oporavku i /ili tranziciji; Gavrilović; longitudinalno istraživanje

Hrčak ID:

10417

URI

https://hrcak.srce.hr/10417

Publication date:

25.11.2005.

Article data in other languages: english

Visits: 3.274 *