Original scientific paper
Interdisciplinarni načini učenja i promidžbe glagoljskog pisma danas: neprofitni marketing glagoljice kao marke
Ivana Buljubašić
Nikolina Rebrina
Abstract
Glagoljica, staro hrvatsko pismo, jedan je od najstarijih i najprepoznatljivijih simbola nacionalnog i kulturnog identiteta Hrvatske. U radu se nudi i razmatra potencijal glagoljice kao marke te mogućnosti njezinog marketinškog promicanja kao zaštitnog znaka kulturnog identiteta. Promotrit će se i mogući razvojni tijek glagoljice od osnovnog proizvoda do „brendirane“ marke. S obzirom na mogućnosti koje nudi glagoljica i njezini prošireni proizvodi, u radu se predlaže aktivno promicanje i pokušaj „brendiranja“ neprofitnim marketinškim strategijama ponajprije korištenjem aplikacija društvene mreže Facebook te uključivanjem studentskih udruga koje bi izradile i nudile građanima promidžbene materijale (džepne kalendare, straničnjake) o glagoljici. Višestruku korist nudi društvena mreža Facebook koja omogućuje uključivanje studenata u interaktivni nastavni proces i e-učenje.
Keywords
glagoljica; marka; „brendiranje“; neprofitni marketing; Facebook; e-učenje
Hrčak ID:
111912
URI
Publication date:
21.12.2012.
Visits: 1.838 *