Skip to the main content

Review article

Tragom zavičajnih napjeva u osnovnoškolskom glazbenom kurikulu do interkulturalnosti

Renata Sam Palmić orcid id orcid.org/0000-0001-8740-2157 ; Faculty of Primary Education in Rijeka


Full text: croatian pdf 468 Kb

page 559-572

downloads: 802

cite


Abstract

Posebnosti hrvatske zavičajne/tradicijske glazbe u svojim glazbenim izražajnim elementima raznolike su i različite. U radu su, stoga, naglašene zavičajnosti kao glazbene mikrokulture koje se prožimaju s drugim tradicijskim glazbenim kulturama. U tu svrhu analizirani su osnovnoškolski glazbeni kurikuli od 1946. do 2006. godine. Željeli smo utvrditi koliko glazbeni nastavni programi uključuju zavičajnu glazbu i glazbu drugih kultura kao sukonstrukt interkulturalnog pristupa glazbenom odgoju i obrazovanju u multikulturalnom društvu. Rezultati provedene analize pokazali su nedovoljnu senzibiliziranost glazbenih programa za glazbenu zavičajnu raznolikost i multikulturalnu različitost s ciljem oživotvorenja multikulturalnosti što ih tradicijska glazba pruža kroz raznolike interkulturalne procese odgoja i obrazovanja.

Keywords

interkulturalni glazbeni odgoj i obrazovanje; osnovna škola; zavičajni napjevi

Hrčak ID:

112425

URI

https://hrcak.srce.hr/112425

Publication date:

2.12.2013.

Article data in other languages: english italian

Visits: 1.756 *