Skip to the main content

Review article

Rijeka Krka i Nacionalni park Krka u funkciji zavičajne nastave

Jurica Botić


Full text: croatian pdf 271 Kb

page 239-251

downloads: 600

cite


Abstract

Na temelju različitih aspekata proučavanja zavičaja i primjene tih
aspekata na prostor koji obuhvaća Nacionalni park Krka, ovaj rad istražuje mogućnosti implementacije zavičajnih sadržaja u odgojno-obrazovni proces u svrhu razvijanja osjećaja odgovornosti prema prostoru koji nas okružuje te očuvanja vlastitog kulturnog identiteta. Budući da okosnicu NP Krka čini rijeka Krka, tvoreći pritom čitav niz reljefnih oblika, sasvim je razumljivo da je veliki broj zavičajnih
tema ovog prostora usko vezan uz nastavu geografi je ili uz one nastavne predmete koji s geografi jom tvore korelativne odnose. Iako zavičajne teme danas nisu u tolikoj mjeri zastupljene u nastavi koliko bi trebale biti, u novije vrijeme bilježi se značajan napredak na tom području, a učiteljima se ostavlja više prostora za vlastitu kreativnu afirmaciju.

Keywords

rijeka Krka; Pokrčje (porječje Krke); Nacionalni park Krka; zavičajna nastava; korelacija

Hrčak ID:

112451

URI

https://hrcak.srce.hr/112451

Publication date:

14.5.2010.

Article data in other languages: english italian

Visits: 1.445 *