Skip to the main content

Conference paper

Školski vjeronauk, bogatstvo za Europu

Alberto Campoleoni


Full text: croatian pdf 675 Kb

page 188-200

downloads: 347

cite


Abstract

Autor govori o obilježjima katoličkog školskog vjeronauka u Europi. Svoje izlaganje temelji na istraživanju o školskom vjeronauku što ga je pokrenulo Vijeće europskih biskupskih konferencija (CCEE) na poticaj i uz podršku Talijanske biskupske konferencije (CEI). Zahvaljujući sakupljenim informacijama može se iscrpno prikazati položaj katoličkoga školskog vjeronauka u Europi, o čemu svjedoče 29+4 nacionalna izvješća. Sveukupno je istraživanje prikazano u posebno objavljenoj knjizi. U ovome članku se ukratko govori o stanju i obilježjima školskog vjeronauka kako je prikazano u zaključnom dokumentu istraživanja. U Europi je najčešći konfesionalni školski vjeronauk. Danas se u najvećem broju zemalja jasno razlikuje školski vjeronauk od župne kateheze uz istodobno jasno izraženu svijest o njihovoj višestrukoj povezanosti. Školski je vjeronauk izvrstan doprinos odgoju i obrazovanju u pluralnoj Europi, što treba zahvaliti i vjeroučiteljima koji su za to posebno pripremljeni i osposobljeni, a za njih se posvuda organiziraju i razni oblici cjeloživotnog učenja i obrazovanja.

Keywords

školski vjeronauk u Europi; istraživanje; Katolička crkva u Europi i školski vjeronauk

Hrčak ID:

113065

URI

https://hrcak.srce.hr/113065

Publication date:

20.9.2010.

Article data in other languages: english german

Visits: 1.107 *