Skip to the main content

Review article

Vjeronaučna didaktika

Rudi Paloš ; Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 671 Kb

page 213-224

downloads: 488

cite


Abstract

Hrvatsko izdanje izvorno na njemačkome napisane "Vjeronaučne didaktike" potaknulo je autora na razmišljanje o mjestu i ulozi opće i predmetnih didaktika s posebnom pozornošću na područje vjeronaučne didaktike u današnjem znanstvenom razmišljanju. U tu svrhu on prvo podsjeća na definicije i odrednice opće didaktike, a zatim predmetnih i specifične vjeronaučne didaktike. Kao primjer navodi što o pojedinoj znanstvenoj disciplini govore neki njezini predstavnici s njemačkoga, talijanskoga, španjolskoga i engleskoga govornog područja. Na kraju ističe da je u Hrvatskoj, nakon demokratskih promjena i ponovnog uvođenja vjeronauka u škole, ponovno oživljeno i znanstveno razmišljanje o području vjeronaučne didaktike. Razvoju stručnog razmišljanja i boljem upoznavanju specifičnih vjeronaučnodidaktičkih tema može svakako doprinijeti i upravo objavljeno hrvatsko izdanje "Vjeronaučne didaktike", koju autor na kraju članka ukratko predstavlja.

Keywords

opća didaktika; predmetna didaktika; vjeronaučna didaktika

Hrčak ID:

113120

URI

https://hrcak.srce.hr/113120

Publication date:

14.9.2009.

Article data in other languages: english german

Visits: 1.813 *