Review article
Vjeronaučna didaktika
Abstract
Hrvatsko izdanje izvorno na njemačkome napisane "Vjeronaučne didaktike" potaknulo je autora na razmišljanje o mjestu i ulozi opće i predmetnih didaktika s posebnom pozornošću na područje vjeronaučne didaktike u današnjem znanstvenom razmišljanju. U tu svrhu on prvo podsjeća na definicije i odrednice opće didaktike, a zatim predmetnih i specifične vjeronaučne didaktike. Kao primjer navodi što o pojedinoj znanstvenoj disciplini govore neki njezini predstavnici s njemačkoga, talijanskoga, španjolskoga i engleskoga govornog područja. Na kraju ističe da je u Hrvatskoj, nakon demokratskih promjena i ponovnog uvođenja vjeronauka u škole, ponovno oživljeno i znanstveno razmišljanje o području vjeronaučne didaktike. Razvoju stručnog razmišljanja i boljem upoznavanju specifičnih vjeronaučnodidaktičkih tema može svakako doprinijeti i upravo objavljeno hrvatsko izdanje "Vjeronaučne didaktike", koju autor na kraju članka ukratko predstavlja.
Keywords
opća didaktika; predmetna didaktika; vjeronaučna didaktika
Hrčak ID:
113120
URI
Publication date:
14.9.2009.
Visits: 1.813 *