Skip to the main content

Review article

Zastupljenost kršćanskih tema u hrvatskim udžbenicima za osnovnu i srednju školu

Drago Iličić ; Osnovna škola Antuna Gustava Matoša, Vinkovci, Hrvatska


Full text: croatian pdf 1.513 Kb

page 206-223

downloads: 302

cite


Abstract

Kulturnom i obrazovnom napretku jednoga naroda uvelike pomaže i bogatstvo udžbeničkog opusa. Ako je broj udžbenika u porastu i ako postojeći dobivaju nadopunu i preradu u skladu sa svekolikim društvenim napretkom, onda je njihova, gore navedena svrha ispunjena. U ovom članku bavimo se udžbenicima za osnovnu i srednju školu. Konkretno, analiziramo kršćanske teme u tim udžbenicima, kako bismo dobili što jasniju sliku o mogućem nadopunjavanju vjeronauka s drugim predmetima unutar školskog sustava.
Analizirani su u potpunosti udžbenici izdavačke kuće Školska knjiga, a od drugih izdavača velika većina onih koji obrađuju kršćansku tematiku. Pregledavajući postojeće udžbenike, uočeno je da ih je mnogo, možda i previše s obzirom na potrebe hrvatskog školstva. Prisutnost kršćanskih tema u istima je različita, kako s obzirom na predmete, tako i s obzirom na autore. Činjenica je da ih u cjelini ima dosta i da predstavljaju dobar temelj za međupredmetnu korelaciju.

Keywords

udžbenici za osnovnu školu; udžbenici za srednju školu; kršćanske teme; školski predmeti

Hrčak ID:

113151

URI

https://hrcak.srce.hr/113151

Publication date:

24.9.2008.

Article data in other languages: english german

Visits: 1.340 *