Skip to the main content

Original scientific paper

HNOS i vjeronauk

Ružica Razum orcid id orcid.org/0000-0002-8215-8404 ; Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 117 Kb

page 221-234

downloads: 507

cite


Abstract

Posljednjih desetljeća naprednije zemlje razvijaju i mijenjaju svoje odgojno-obrazovne sustave. I u Hrvatskoj je u tijeku intenzivan i složen rad na unapređenju kvalitete školskoga odgojno-obrazovnog sustava. U ovome članku autorica progovara ponajprije o mogućnostima i poteškoćama suvremene škole. U drugome dijelu kratko predstavlja novìne i izazove koje Hrvatski nacionalni obrazovni standard (HNOS) donosi hrvatskoj školi. U trećemu dijelu ističe presudnu ulogu učitelja u provođenju promjena odgojno-obrazovnoga sustava. Na kraju, kratko ukazuje na promjene koje HNOS donosi vjeronauku.

Keywords

HNOS; hrvatska škola; vjeronauk; učitelj

Hrčak ID:

113770

URI

https://hrcak.srce.hr/113770

Publication date:

18.9.2006.

Article data in other languages: german

Visits: 1.408 *