Skip to the main content

Original scientific paper

Prema novoj kulturi učenja

Vlatko Badurina ; Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 156 Kb

page 61-85

downloads: 240

cite


Abstract

Autor postavlja načelna pitanja odgojno-obrazovne reforme analizirajući osnovne obrasce i forme naše dosadašnje kulture učenja. Posebnu pažnju posvećuje aktivnostima, interesima, potrebama i vlastitim pitanjima učenica, učenika, studentica i studenata. Autor nadalje želi oživiti koncept živoga učenja koji će poticati razvoj metodičkih i socijalnih kompetencija te razvoj osobnosti pojedinog subjekta, a ne pretežno razvoj ciljeva.
U članku najprije definira što je to kultura učenja, važnost koju ima slika učenja i struktura naslijeđene kulture učenja, zatim se istražuju pokretačke snage promjene kulture učenja, i na kraju se pokušavaju utvrditi neki didaktički aspekti novoga načina učenja koji aktivnije uključuju učenike u sam proces učenja i poučavanja.
Na kraju se želi, samo u natuknicama, ukazati na aktualnosti koje, iz nove kulture učenja, proizlaze za vjeronauk.

Keywords

kultura učenja; živo, defenzivno i ekspanzivno učenje; pokretačke snage promjene načina učenja

Hrčak ID:

113914

URI

https://hrcak.srce.hr/113914

Publication date:

19.3.2002.

Article data in other languages: german

Visits: 824 *